The Warlockk Player ![]()
Elysium
Level 190
Mage
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22nd March 2014 02:16:11 (Last edited 22nd March 2014 02:36:08)
Portuguese and spanish translations below.
Traduções em português e espanhol abaixo. Traduciones para el portugues y español abajo. Please MAKE A PUBLIC POLL REGARDING THE LVL 150 CAP IN EVERATH Should it be changed? If so, how? @ Staff: What are your first plans about Everath? Is the lvl 150 cap a MUST, something that cannot be changed at all? I remember that Tartarus started without Osvald tasks and, after weeks of players such as me, Death Sick, Belian, and few others asking for the Osvald system, it got finnaly implemented in December. The point is that it happened a little bit late. So I come up with this discussion: Can the lvl 150 cap be changed somehow? Please make a public poll about it to have the opinion of the players! I have a few suggestions of how to change it: 10x: lvl 1 to 149. 2x: lvl 150 to 170 1x: lvl 171 to 199. 0x:Lvl 200. (meaning a level cap at level 200). 10x: lvl 1 to 149. 2x: lvl 150 to 159 1x: lvl 160 to 200. 0x:Lvl 200. (meaning a level cap at level 200). The problem is that money will end, at some point. Also, even tho players can make money by buying premium cards with RL money and selling them at market, there's a huge problem that players will still spend time, cash, collects in order to keep their characters training - for rangers and warriors - or even to increase the magic level -for mages. Hunting to gather those collects, to try and loot rares, to try and make some money, to have some fun or whatsoever reason when you are already level 150 and gain NO experience does not make sense at all. Going from a 10x experience rightaway to 0x makes no sense in my opinion, it surely does not encourage players to keep hunting, to keep playing the game. Right now, this is how the TOP 15 highscores look: ![]() I know that every server has a lot of activity at it's start, but I've noticed that players got demotivated to keep going, to keep hunting, leveling, when they already know that there is an early level cap at level 150. I am sure that the Staff wants Everath to remain a sustainable server, where people won't just make lvl 150 and quit rightaway, so please consider this proposal and post some reply about it here! Awating for a comment coming from Staff and constructive criticism from everyone is always welcome! Thanks. |
The Warlockk Player ![]()
Elysium
Level 190
Mage
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22nd March 2014 02:18:58 (Last edited 22nd March 2014 02:54:21)
GOOGLE Portuguese AND spanish versions:
PORTUGUÊS: Por favor, façam uma enquete pública sobre o limite de lvl 150 em Everath. Isso deveria ser mudado? Se sim, como? @ Equipe do Zezenia: Quais são os seus primeiros planos sobre Everath? É o 150 cap lvl uma obrigação, algo que não pode ser mudado? Lembro-me que o Tartarus começou sem tasks Osvald e, depois de semanas de jogadores como eu, Death Sick, Belian, e alguns outros pedirmos pelo o sistema de Osvald, ele foi finalmente implementado em dezembro. O ponto é que isso aconteceu um pouco tarde. Então, eu venho com esta discussão: Pode o 150 cap lvl ser alterado de alguma forma? Por favor, faça uma pesquisa pública sobre o assunto para ter a opinião dos jogadores! Eu tenho algumas sugestões de como mudar isso: 10x: lvl 1 ao 149. 2x: lvl 150 ao 170 1x: lvl 171 ao 199. 0x:Lvl 200. (significando um limite no level 200). 10x: lvl 1 ao 149. 2x: lvl 150 ao 159 1x: lvl 160 ao 200. 0x:Lvl 200. (significando um limite no level 200). O problema é que o dinheiro vai acabar, em algum ponto. Além disso, mesmo que os jogadores possam ganhar dinheiro através da compra de premium cards com dinheiro RL e vendê-los no market, há um grande problema que os jogadores ainda vão gastar tempo, dinheiro, collects, a fim de manter seus personagens treinamento - para rangers e guerreiros - ou mesmo para aumentar a magia de nível para os magos. Caçar para reunir essas coletas, para tentar catar rares, para tentar fazer algum dinheiro, para se divertir ou por qualquer outra razão, quando você já estiver nível 150 e ganhar NENHUMA experiência não faz sentido em tudo. Indo de uma experiência 10x direto para 0x não faz sentido na minha opinião, isso certamente não incentiva os jogadores a manterem a caça, para manter o jogo. Neste momento, esta é a forma como os 15 melhores recordes olhar: [FOTO ACIMA] Eu sei que todo servidor tem muita atividade em seu começo, mas eu tenho notado que os jogadores ficaram desmotivados para continuar, para manter a caça, upando lvls, quando eles já sabem que há um nível máximo precoce ao nível 150. Estou certo de que a equipe do Zezenia quer que Everath permaneça um servidor sustentável, onde as pessoas não só vão fazer lvl 150 e sair logo após, por isso, considerem esta proposta e postem alguma resposta sobre isso aqui! Espero um comentário vindo de Pessoal e críticas construtivas de todos é sempre bem-vindo! Obrigado. ESPAÑOL: Por favor, hacer una votación pública sobre el LVL 150 CAP EN EVERATH ¿Debe cambiarse? Si es así, ¿cómo? @ Personal: ¿Cuáles son sus primeros planes sobre Everath? Es el limite en lvl 150 una necesidad, algo que no puede ser cambiado en absoluto? Recuerdo que Tartarus comenzó sin tasks de Osvald y, después de semanas de jugadores como yo, Death Sick, Belian, y algunos otros que pediendo por el sistema de Osvald,el sistema solamente fue implementado en diciembre. El punto es que ocurrió un poco tarde. Así que vengo con esta discusión: ¿Puede el lvl 150 cap ser cambiado de alguna manera? Por favor, haga una encuesta pública sobre ello contar con la opinión de los jugadores! Tengo algunas sugerencias de cómo cambiarlo: 10x: lvl 1 al 149. 2x: lvl 150 al 170 1x: lvl 171 al 199. 0x:Lvl 200. (limite de lvl en el level 200). 10x: lvl 1 al 149. 2x: lvl 150 al 159 1x: lvl 160 al 200. 0x:Lvl 200. (limite de lvl en el level 200). El problema es que el dinero va a terminar, en algún momento. Además, incluso aunque los jugadores pueden ganar dinero mediante la compra de premium cards con el dinero RL y su venta en el mercado, hay un gran problema que los jugadores todavía pasan el tiempo, dinero en efectivo y collects con el fin de mantener su char entrenando - para los rangers y guerreros - o para aumentar el nivel de magia para magos. La caza para reunir esas colectas, para tratar de lootear rares, para tratar de hacer algo de dinero, tener un poco de diversión o cualquier causa cuando ya es de nivel 150 y ganar sin experiencia no tiene sentido en absoluto. Pasar de una experiencia 10x directamente para 0x no tiene sentido en mi opinión, seguramente no anima a los jugadores a mantener la caza, para seguir jugando el juego. En este momento, así es como se ven los TOP 15 mejores en highscores: [IMAGEN ARRIBA] Sé que todo servidor tiene una gran cantidad de actividad en él durante el comienzo, pero me he dado cuenta de que los jugadores se quedaron desmotivados para seguir adelante, para mantener la caza, la nivelación, cuando ya saben que hay un límite de nivel temprano al nivel 150. Estoy seguro de que el personal de Zezenia quiere Everath seguiendo como un servidor sostenible, donde la gente no sólo va a hacer lvl 150 y salir del server de una vez, así que por favor, considere esta propuesta y envia algunas respuesta sobre ello aquí! Espero por un comentario que viene de Personal y la crítica constructiva de todo el mundo es siempre bienvenida! Gracias. |
Marmore Fit Player ![]()
Pharos
Level 21
Ranger
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22nd March 2014 04:13:55
Hey dude i like this... But for me the perfect rates would be the next ones
1-150. X10 150-180. X5 180+ X3 Those are decent exp rates, in that way everath wont lose its Real mean which is being a speed rate server. If the game masters dont do anything right now that everath is bringing lots of players Every day... This game will go back from 280 active players per day to 90-100 active players This game has too much potential... Listen what we want.. Fix it and make it balanced and playable And not abusable. Keep it up!. |
Promil Player ![]()
Elysium
Level 40
Warrior
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22nd March 2014 05:58:49
I could agree for x0,1 (eventualy x0,3 / x0,5) after 150
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Derp Player ![]()
Pharos
Level 252
Mage
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22nd March 2014 06:29:04
I've already suggested doing this in a E-Mail and he said it may be an option they will look at, but nothing else since then.
I don't ever think the EXP should stop (meaning no cap), they could just have it end at 1x EXP which would still make it slower than other worlds as we can't get EXP from osvald. I suggested 1 - 150 10x 150 - 180 5x 180 - 200 3x 200+ 1x No matter what people say, people will get bored once reaching the cap. |
Arrow Loca Mckleyn Player ![]()
Pharos
Level 48
Ranger
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22nd March 2014 06:55:02
1- 150 x10
151- 180 x7 181-200 x5 201- 999 x3 to level 200 death represents 2 levels to recover is 2 hours of hunting ... no need a drastic change in the table of exp. |
The Warlockk Player ![]()
Elysium
Level 190
Mage
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22nd March 2014 06:58:56 Quoting Distanoz: 1- 150 x10 151- 180 x7 181-200 x5 201- 999 x3 to level 200 death represents 2 levels to recover is 2 hours of hunting ... no need a drastic change in the table of exp. Troll master, as always, nice sense of humour XD |
Baltas Player ![]()
Pharos
Level 362
Mage
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22nd March 2014 07:54:18
Ofc its demotivatin whej level cap is reached or when u r getting close. The difference with me and the others is that you kept exping till tha cap and now you are asking for changes. In my case I found it stupid to have level cap and i was demotivated to even start everath.
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K-Zodron Staff |
22nd March 2014 07:58:52
The rates we will implement in the next patch for Everath:
1-150 10x (same as now) 151-160 8x 161-170 6x 171-180 4x 181-190 2x 191+ 1x (normal rate) |
The Warlockk Player ![]()
Elysium
Level 190
Mage
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22nd March 2014 08:02:26
I'm glad to read that, K-Z, thanks for the quick answer!
Good morning aswell, for u and for Baltas, while I'll have a good night, cya. |