Protective Player ![]()
Platon
Level 163
Warrior
|
17th June 2013 12:31:33
I always talked a program for all players that reduces its latency in game.
It still asks me for the name of the program is Leatrix Latency Fix This program is not a proxy, it just sets the better your network card in relation to uploads. To search in google "Leatrix Latency Fix", download and enter the Zezenia to see how you run more. I recommend version 1.23. I ask the masters of the game evaluates the program, and put a link on the website to download, it will help players who do not know about this program and play with high latency. Translated by google , sorry for horrible language ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Traduzido pelo Google, desculpe pela linguagem horrível eu sempre falei de um programa para todos os jogadores que diminui a sua latencia dentro do jogo. Pra que ainda me pede o nome do programa é Leatrix Latency Fix Este programa não é um proxy , ele apenas configura melhor a sua placa de rede em relação a uploads. Pesquisem no google "Leatrix Latency Fix" , faça o download e entre no Zezenia para ver como você corre mais. Eu recomendo a versão 1.23. Peço que os mestres do jogo avalie o programa , e ponha um link no site para download ,isso ajudara jogadores que não conheçe este programa e jogam com latency alta. |
Azzahr Premium ![]()
Elysium
Level 627
Warrior
24
|
17th June 2013 12:41:07
yes, Leatrix Latency is perfect to decrease lag graphics and etc ... is exelente games. My version is 3:00
|